iliyajooniiliyajooni، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاهزاده ی شیرین ما

معاینه تنبلی چشم

1392/10/13 3:51
141 بازدید
اشتراک گذاری

٢٥ آذر معاینه تنبلی چشم

یه چند روزی بود که بابایی به من اطلاع داده بودن واسه تنبلی چشم و همین طور خاله سارا مامان پویان جون ولی هم تازه از بیمارستان اومده بودیم هم هوا خیلی سرد بود و مهمتر از همه وقتی رفته بودیم نمایشگاه مادر و نوزاد همونجا از شما با دستگاه تست گرفته بودن من فکر کردم که مهلتش تمام شده ولی تا اینکه امروز  بابایی خبر داد که جای دیگه انجام میدن من شاپسری و مادرجون رفتیم که خداروشکر چشمای خوشکلت سالم بود چون خیلی ناز به خانمی که داشت با دستگاه تو چشم شما نگاه میکرد زل زده بودی خانمه خوشش اومد و با وجود شلوغی مانیتور رو برگردوند طرف شما و بهت گفت ببین چه چشمای نازی داری و بعد بهت یه مچ بند کاغذی و یه خودکار داد عزیزم خداروشکر میکنم که از بس پسر خوب شیرینی هستی هر کجا میری مورد استقبال قرار میگیری چند روز پیش هم که رفته بودیم روز دانشجو رو با بایی چشن بگیریم از بس شیرینکاری کردی اونجا هم بهت بارکنک دادن . از علاقه های جدیدت هم بادکنکه عمه جون هم این چند وقته کلی بهت بادکنک داده .ایلیا

ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)